Nolte Home Studio ve Bumerang Deneyim Günleri Ankara Buluşması...

Geçtiğimiz günlerde Hürriyet Bumerang Deneyim Günlerinin bu kez Ankara da gerçekleştirileceğini duydum.Kolları sıvadım yılbaşında yaptığım pastamın fotoğraf ve içeriği ile bende katılmaya karar verdim.Aradan geçen  hafta hemen her gün kontrolde bulunarak takipte kaldım.Derken Bumerang dan Ahmet beyin sizide dahil etmek istiyoruz telefonuyla sevincimi katladım:) Hürriyet Bumerang ve Nolte Home Studio işbirliği ile Bana Bir Pasta Yap ın kurucusu Sevgili İpek Biçer Önderliğinde buluştuk. Ne de güzel yaptık. Ankara da neden bloggerlar buluşmuyor diye tek hayıflananın ben olmadığımı ,orada bulunan sıcacık blogger arkadaşlarımla öğrendim. Nolte den bahsetmek istiyorum biraz. İçeri girdiğiniz andan itibaren farkı hissedeceğinizi garanti ediyorum. Benim gibi mutfak delileri için biçilmiş kaftan. Tasarımlarındaki incelik, zerafet ve ergonomi son derece profesyonel. Davlumbazlarını mutlaka inceleyin diyorum.Nolte Home Studio Ankara Şubesinin güzel sahibesi Gamze Hanım misafirperverliği ve gülen yüzüyle hepimizin kalbini çaldı. İpek Hanımın yarattığı sıcak atmosfer ve sakınmadan yaptığı paylaşımlar ise başarısının tesadüf olmadığının ispatıydı. Bir de benim İpek Hanımın pastalarının uzun zamandır nasılda hayranı olduğumu düşünürseniz değmeyin keyfime durumlarında olduğumuda daha net anlarsınız:) Kurabiyelerimizi hazırladık, sohbet ettik, paylaştık, dertleştik. Bizim için hazırlanan muhteşem masa ve ikramlarla bulunduğumuz anı taçlandırdık. Hürriyet Bumerang kurumsallığını bir kez daha gösterdi. Sevgili Ahmet Bey ve Hilal Hanım her şeyi düşünerek incelikle hazırladıkları bu gün için en büyük teşekkürü hakkediyorlar kuşkusuz. Organizasyon yapmak zor iştir bir de orada bulunan durumu organize edip işleri krize çevirmemek ve herkesi mutlu etmek, iki hatta beş kez daha zordur. Kendileri bunu fazlasıyla başardı. Hepimiz mutlu mesut kucaklaşarak ayrıldık.
Kimlermi vardı ,
http://www.oburcan.com/
http://feyzainthekitchen.blogspot.com/
http://www.fazlikizi.com/
http://www.sihirlioklava.com/
http://reyhankokulu.blogspot.com
http://yasamintakendisi.blogspot.com/

Mutlaka arkadaşlarımı ziyaret edin derim hepsi birbirinden değerli ve maharetli.Son olarak başta bu günü bize hazırlayan Bumerang tan Ahmet bey ve Hilal Hanıma,şık mutfağını bizimle paylaşan Gamze Hanıma, günümüzü verimli kılan gülen yüzlü Sevgili İpek Hanıma ve birbirinden değerli bloggerlar, Feyza, Şehrinaz, Derya, Çağnur, Yelda ve  Oburcana çok teşekkürler. En kısa zamanda yine beraber olmak dileği ile.Sevgiler,



















7 yorum:

  1. harikaydı gerçekten...hepinizi tanıdığıma çok memnun oldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim içinde öyle, en kısa zamanda görüşmek dileği ile.Sevgiler,

      Sil
  2. Yelda ablan seni sevgiyle kucaklıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende aynı duyguları paylaşarak seni kucaklıyorum Yelda Ablacım,En kısa zamanda bekliyoruz seni ya da belki biz oraya geliriz:))

      Sil
  3. cook guzel bir etkinlikti.. sizleri tanıdığıma çook memnun oldum... tekrar görüşmek üzere çok öpüyorum...

    sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  4. aynı şekilde.zaten takipte olduğum bloğun güzel sahibesini tanımak benıde cok mutlu etti Şehrinazcım,sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Cok memnun oldum sizlerle tanistigima. Insallah devami gelir! Opuyorum!

    YanıtlaSil