Pasta ve Malzemeleri ile ilgilenenlere küçük bir tavsiye...

Yaptığım pastalar için aldığım tepkiler olumlu olunca bende daha iyi bir şeyler yapmak adına yeni malzeme arayışına giriyorum. Pasta yapanlar ya da ilgi duyanlar yakınen bilir ki bu iş biraz masraflı. Ayrıca ucu bucağı olmayan engin bir deniz. Bu sebeple çok malzeme ucuz fiyat gibi düşünüyorsunuz mecburen. Şahsım adına bir çok firmayı denedim hatta yurt dışından gelen malzemelerim dahi oldu. Araştırmalarım çokta uzak olmayan hatta bizzat kendi memleketim olan İzmir den bir haber getirdi ve BARMAR ı keşfettim. Barmar İzmir gıda çarşısında meyva iş merkezinde bulunan bir pastacılık dünyası. Aradığınız her şeyi hem ucuz hem kolayca sipariş edebileceğiniz www.barmar.com.tr isimli birde internet adresleri var. Ben daha çok internet üzerinden çalıştım kendileri ile. İzmire ailemi ziyaret amaçlı geldiğimde internette içinde kaybolduğum dünyanın gerçeğini görmek için sıvadım kolları ve buldum Barmarı:) İnternette kaybolan ben malumunuz gerçeği ile yüzleşince daha bir çoştum. Girip kendimi tanıtıp fotoğraf için izin istediğim beyefendi sonradan öğrendim ki  BARMAR ın sahibi Ümit bey imiş. Profesyonelliği ve işine olan saygısıyla çok ta sıcak kanlı bir tutum içerisinde olan Ümit Bey'e bir kez de buradan teşekkürler. Bana malzeme konusunda Mehmet bey eşlik etti.Kendisi hem yetkin hemde siz lep demeden leblebiyi anlayıp sizi şaşırtacak kadar işin ehli. Daha sonra Sevda Hanımla tanışıp onunda güleryüzünü görünce buranın daha sanal ortamdayken dahi neden bu kadar sıcak geldiğini de anladım.Bu yazı için Barmar la ilgili hiçbir maddi gerekçem yoktur belirtmek isterim. Sadece her şeyi şikayet etmeyi alışkanlık haline getirmeyi seven bir toplum olarak iyi şeyleride takdir etmeyi bilmek gerektiğine inanıyorum hepsi bu. İşi ehlinden sormak gerek bence.Barmar bu konuda katıksız söz sahibi olacak kalitede.Gerek fiyatları gerek malzemeleri gerekse iş anlayışları bakımından çok büyük övgüleride hakkediyorlar.İnternetten vereceğiniz siparişleriniz aynı gün kargoda.Gıda işini bu kadar ciddiye aldıkları ve müşteri odaklı çalışıp gülen yüzlerini hiç eksik etmedikleri için bir kez daha teşekkür ediyorum.Sizlerede şiddetle tavsiye ediyorum. sevgiler....

İşte büyülü pasta dünyası...










BARMAR
1202 sokak no:65/C Meyva İş Merkezi
Yenişehir-Konak-İzmir
 
Tel: 0232 469 7533
 
 

2 yorum:

  1. bu güzel yazı için çok teşekkürler barmar.com.tr ye senin tavsiyenle bakmıştım fiyatlar uygun çeşit bol kapına kadarda geliyor daha ne olsun İzmire yolum düşerse ilk gidilecek yerler arasına aldım bile sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Mutlaka uğra derim ebrucum.Sen gidemezsen onlar geliyor sana:)en kısa zamanda görüşmek üzere sevgiler

    YanıtlaSil