KIŞ HAZIRLIKLARI...

Kış henüz tam anlamıyla kapıya dayanmasada karınca misali çalışıp hazırlık yapma vakti geldi.Bazı malzemeler varki yazın bile tezgah süreleri sınırlı.Her şeyin tazesi makbuldür ama kış için bazı malzemeleri saklamakta işimizi kolaylaştırıyor.Ben börülce,patlıcan ve közlediğim biberlerle başladım bu yıl hazırlıklara.Ayrıca annemin yaptığı şişe domatesleride şimdiden kilerde yerini
aldı.Bayram sonrasıda biraz daha domates rendesi ve kahvaltılık sos yapıp raflarımı doldurma planları yapmaktayım.




-Börülce için pek bişey yapmadım sadece temizleyip haşladım ve soğuk suyla şoklayıp buzdolabı poşetlerinde dolaba attım.


-Patlıcanlar ve biberler de yıkandıktan sonra tarafımdan bir kaç yerinden çatallanarak közlendi,soyuldu ve dolaba atıldı.Ben soymadan önce biraz limonlu suda bekletiyorum bilginize...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder