Vişneli Minik Turtalar

Turta hamurununun şeritlerini yaptığım hamurdan arta kalanı atmaya kıyamadığım ve küçük tart kaplarımıda pekte kullanamadığım için sıvadım kolları yaptım bu ufaklıkları.Ben vişneye bayıldığım için sevdim kendilerini.Bu sebeple tart hamurumuz  Elmalı Turta hamuru ile aynidir.ELMALI TURTA hamurunun yapımından yardım almanızı rica ederim:))





Malzemeler

1 kavanoz konserve vişne
5 çorba kaşığı toz şeker
2 kaşık un

Üzeri için
1 yumurta akı

Yapılışı;

-Vişneyi süzüp bir tencerede,şeker ve un ile harmanlayıp çok hırpalamadan birkaç taşım pişiriyoruz.Ilınmaya bırakıyoruz.

-Turta hamurumuzu merdane ile açıp küçük tart kalıplarımızın kenarlarınıda kapsayacak şekilde kaplıyoruz.

-Kaplanan kalıplara vişneli harçtan bolca koyuyoruz.

-Yumurta akımızı bir fırça yardımıyla minik tartlarımızın kenarlarına sürüp 190 derce fırında 20 dakika kadar pişiriyoruz.

Not: Pişen tartın üzerine pudra şekeri ilave edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder