Mutfaksal Vaziyetler...

Bu kadar ara açılınca yeni şeyler yapmak lazım yeni bişeyler eklemeli mesela dedim...Aklıma önce mutfakla ilgili dosyalarıma bir daha ama farklı bir gözle bakmak geldi sonrada neden mutfak eşyaları yok dedim bu sayfalarda en sonunda ise o zaman sıva kolları dedim.Biraz araştırma yaptım çokta eğlendim tabi.Tabi daha çok yabancı sitelerde turladım ve galiba güzel şeylerde yakaladım.Şimdi bir kaç tanesini paylaşıyorum sizlerle.İtiraf etmeliyim ki bazıları hemen benim olacak moduna girdim...


İşte bulduklarım,sevdiklerim,cicilerim...


 
Böyle bir buzdolabı kimin hayali olmaz ki.Enerji tasarruflumu bilinmez ama her eve lazım olur gibi.İçinde fırını ve su sebilide olunca ve kapılar kapanınca tamamen mutfak dolabı görünümüne bürünmeside 10 numara bir özellik ve ergonomiklik tabiii..Renk kırmızı,ee 10 kuruş fazla olsun ama illa kırmızı olsun...
 
 
 
 
 
 
 
 
İşte bir cici daha.Kim istemez şu üç günlük fani hayatta en güzel notları sabah kahvaltısında mideye indirmek.Evet evet üzerine yazın neyse o günlük mesajınız hop tek tuşla kızarmış ekmeğiniz mesajınızla beraber hazır.Ee afiyetler olsun...
 
 
 
 
 
 
İşte favorim bu cici benim olsun ama illaki olsun.Buldum kaynağını alıcam gibi..Çok heyecanlı...
 
 
 
 
 
 
 
Bu sevimli tavşan salatalar ile çok sevimli...Bu doğrama aparatı ise oldukça fonksiyonel.Tezgah üzerini derlemesi fazla tabak kullanımını dolayısıyla bulaşığı azaltması ise çok cazip...
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder