Mutfaksal Vaziyetler Gıda Güvenliği Seminerinde....

Blog işi benim için kesinlikle doğru karar. Sadece mutfak açısından değil gerek sosyal hayat gerek kişisel gelişimim açısından çok meyvesini yedim ve yemekteyim:) Bugün pazartesi sendromuna karşın süper bir etkinlikteydim. Hürriyet blog etkinliğinde tanıdığım ve tanımaktan son derece mutluluk duyduğum dopdolu arkadaşım Sevgili Derya nam-ı diğer SİHİRLİ OKLAVA'nın güzel ve verimli etkinliğindeydik. Veteriner Hekimler Derneği Eğitim ve Konuk Evinde düzenlenen organizasyonda Doç.Dr.Sayın F.Seda Bilir Ormancı ve Araştırma görevlisi Sayın Güzin İplikçioğlu Çil, Gıda Güvenliği ve Hijyeni hakkında son derece önemli bilgiler paylaştılar. Biz bloggerlar bir yandan aydınlanırken bir yandan sponsorlarımızın ikramlarıyla ağızlarımızı şenlendirdik. Murat Bey peynirlerinin hazırladığı hem görsel hem lezzetsel şölene ise ayrıca teşekkürü borç bilirim. Etkinlik boyunca kontrolü bir kez elinden bırakamayan ve bize bu verimli günü yaşatan arkadaşım Derya ya buradan da sonsuz teşekkürler...

İşte bu güzel günden kareler...








1 yorum:

  1. Ceydacım ne güzel yazmışsın.Gerçekten onur duydum.Blogger olmak çok güzel birşey.Böylece senin gibi güzel insanları tanıyabiliyorum.Sevgileeeeer...

    YanıtlaSil